کتاب “تبلیغات در رسانه” به چاپ رسید

به گزارش بازتاب خبر به نقل از خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کتاب “تبلیغات در رسانه” به بررسی رسانه به عنوان مهمترین ابزار انتقال اطلاعات و آگاهی در فراگرد ارتباطات می پردازد. در واقع در این کتاب از رسانه به عنوان ابزاری که از دیرباز در جهت اطلاع رسانی و اعلانات در جوامع مختلف استفاده و در تلاطم روزگار همراه با تشدید و تنوع فناوری های روز رشد نمود و به ابزرای قدرتمند و پیچیده در راستای ترغیب مخاطبین تبدیل شده است نام می برد. به تاکید این کتاب استفاده از رسانه ها خود نیازمند دانشی خاص، استراتژی ، تاکتیک و تکنیک های متناسب با کاربران و مخاطبان در هر محیط است.
مهمترین موضوعات مطرح شده در این کتاب تحت عنوان چیستی رسانه، چیستی تبلیغات، تئوری های تبلیغات، روانشناسی تبلیغات و رسانه و اقناع است.
کتاب “تبلیغات در رسانه” در 154 صفحه توسط انتشارات آوش به چاپ رسید.

گفتنی است؛ کتاب “تبلیغات در رسانه” تالیف علی غیاثیان، نادعلی مرادی و مهدی اختر محققی منتشر شد.

کد خبر: 22127
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.